The Principles of Islamic Marketing (ePub)
(Sprache: Englisch)
The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing...
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Produktdetails
Produktinformationen zu „The Principles of Islamic Marketing (ePub)“
The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.
Autoren-Porträt von Baker Ahmad Alserhan
Baker Ahmad Alserhan
Bibliographische Angaben
- Autor: Baker Ahmad Alserhan
- 2017, 220 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351145665
- ISBN-13: 9781351145664
- Erscheinungsdatum: 28.11.2017
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eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 1.14 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
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