The Psychology of Customer Care (PDF)
A Revolutionary Approach
(Sprache: Englisch)
This book breaks new ground on customer care. Drawing on the author's international experience and research, it provides new insights into helping customers make the best use of their time when dealing with YOUR organisation. Guidance is given on 'time...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
149.79 €
74 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „The Psychology of Customer Care (PDF)“
This book breaks new ground on customer care. Drawing on the author's international experience and research, it provides new insights into helping customers make the best use of their time when dealing with YOUR organisation. Guidance is given on 'time shaping' for optimum customer satisfaction. Critical time care factors for industries as diverse as banks, airlines, hotels, supermarkets, are defined together with many tips on how to steal a march on competitors by this revolutionary and practical approach to customer care.
Autoren-Porträt von J. Lynch
JAMES J. LYNCH
Bibliographische Angaben
- Autor: J. Lynch
- 1992, 1992, 274 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 0230375324
- ISBN-13: 9780230375321
- Erscheinungsdatum: 20.01.1992
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 14 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "The Psychology of Customer Care"
0 Gebrauchte Artikel zu „The Psychology of Customer Care“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Psychology of Customer Care".
Kommentar verfassen