The Routledge Companion to Marketing Research (PDF)
This single volume reference provides an alternative to traditional marketing research methods handbooks, focusing entirely on the new and innovative methods and technologies that are transforming marketing research and practice.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This single volume reference provides an alternative to traditional marketing research methods handbooks, focusing entirely on the new and innovative methods and technologies that are transforming marketing research and practice.
Luiz Moutinho is Visiting Professor of Marketing at University of Suffolk Business School, UK, and Adjunct Professor at the Graduate School of Business at University of the South Pacific, Fiji.
Merlin Stone is Visiting Professor at the University of Portsmouth and St. Mary's University, UK.
Richard P. Bagozzi is Dwight F. Benton Professor of Behavioral Science in Management at Ross School of Business at the University of Michigan, USA.
- 2021, 1. Auflage, 632 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Len Tiu Wright, Luiz Moutinho, Merlin Stone, Richard P. Bagozzi
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134826796
- ISBN-13: 9781134826797
- Erscheinungsdatum: 27.06.2021
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 9.40 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Routledge Companion to Marketing Research".
Kommentar verfassen