Themed issue on intangible assets and the knowledge economy (PDF)
(Sprache: Englisch)
Fashion retail is in a period of growing competitive pressure. A large majority of UK high-street apparel retailers have followed the fast fashion concept in one form of another including Top Shop, New Look and George at Asda. This e-book examines the...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
153.99 €
76 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Themed issue on intangible assets and the knowledge economy (PDF)“
Fashion retail is in a period of growing competitive pressure. A large majority of UK high-street apparel retailers have followed the fast fashion concept in one form of another including Top Shop, New Look and George at Asda. This e-book examines the emergence of the fast fashion strategy both in terms of the supply chain issues and its impact on the wider fashion industry.
Bibliographische Angaben
- 2012, Englisch
- Herausgegeben: Dr. Liz Barnes, Ms Gaynor Lea-Greenwood
- Verlag: Emerald Group Publishing Limited
- ISBN-10: 1846630851
- ISBN-13: 9781846630859
- Erscheinungsdatum: 28.09.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.30 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Family Sharing
eBooks und Audiobooks (Hörbuch-Downloads) mit der Familie teilen und gemeinsam genießen. Mehr Infos hier.
Kommentar zu "Themed issue on intangible assets and the knowledge economy"
0 Gebrauchte Artikel zu „Themed issue on intangible assets and the knowledge economy“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Themed issue on intangible assets and the knowledge economy".
Kommentar verfassen