Tourism and Tourism Spaces (PDF)
41 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Examining different levels of scale - from local to global - Tourism and Tourism Spaces is informed by the discussion of three key processes:
- production and consumption of tourist spaces
- consumption and commodification of tourist experiences
- construction and reconstruction of tourist spaces
Each chapter engages with different theoretical perspectives; is illustrated with comparative examples and case studies; uses tables, boxes and figures throughout; and concludes with a summary.
An integrated and systematic review of a range of theoretical positions - that integrates economic and cultural - Tourism and Tourism Spaces will be a key resource for students of geography, sociology, management studies, hospitality studies, and leisure studies.
- Autoren: Gareth Shaw , Allan M Williams
- 2010, First Edition, 328 Seiten, Englisch
- Verlag: SAGE Publications
- ISBN-10: 1412933447
- ISBN-13: 9781412933445
- Erscheinungsdatum: 17.09.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.93 MB
- Mit Kopierschutz
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Tourism and Tourism Spaces".
Kommentar verfassen