Two Folk Tales from Far Away Lands (ePub)
(Sprache: Englisch)
Amy has created 2 folk tales about the lands she visits and encourages young writers to use their imaginations and write, write, write.
Hopefully, this book will inspire students to do just that.
Hopefully, this book will inspire students to do just that.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
3.99 €
1 DeutschlandCard Punkt sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Two Folk Tales from Far Away Lands (ePub)“
Amy has created 2 folk tales about the lands she visits and encourages young writers to use their imaginations and write, write, write.
Hopefully, this book will inspire students to do just that.
Hopefully, this book will inspire students to do just that.
Autoren-Porträt von Amy Hufnal
Amy Hufnal is in her 41 year of teaching and has traveled extensively in Kenya, Costa Rica and Peru volunteering with students around the world. This is her 7th Children's book and the proceeds of this book will go to help stop human trafficking in Kenya. She currently teaches 5 subjects at a high school and enjoys every moment. Writing books is one of her passions.
Bibliographische Angaben
- Autor: Amy Hufnal
- Altersempfehlung: 4 - 8 Jahre
- 2022, 44 Seiten, Englisch
- Verlag: AUTHORHOUSE
- ISBN-10: 1665553855
- ISBN-13: 9781665553858
- Erscheinungsdatum: 17.03.2022
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 67 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Two Folk Tales from Far Away Lands"
0 Gebrauchte Artikel zu „Two Folk Tales from Far Away Lands“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Two Folk Tales from Far Away Lands".
Kommentar verfassen