U.S. Latinos and Education Policy / Sociocultural, Political, and Historical Studies in Education (PDF)
Going beyond just exposing educational inequalities, this volume provides intelligent and pragmatic research-based policy directions and tools for change for U.S. Latino Education and other multicultural contexts.
32 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Going beyond just exposing educational inequalities, this volume provides intelligent and pragmatic research-based policy directions and tools for change for U.S. Latino Education and other multicultural contexts.
Spencer Salas is Associate Professor, University of North Carolina at Charlotte, USA.
Patricia Baquedano-López is Associate Professor, University of California, Berkeley, USA.
Paula J. Mellom is Assistant Research Scientist, University of Georgia, USA.
- 2014, 252 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Pedro R. Portes, Spencer Salas, Patricia Baquedano-López, Paula J. Mellom
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317751701
- ISBN-13: 9781317751700
- Erscheinungsdatum: 14.03.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.05 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "U.S. Latinos and Education Policy / Sociocultural, Political, and Historical Studies in Education".
Kommentar verfassen