Virtual Reality, Augmented Reality and Artificial Intelligence in Special Education (PDF)
A Practical Guide to Supporting Students with Learning Differences
(Sprache: Englisch)
Offering a wealth of practical tips, downloadable resources and ideas for the classroom, this practical text explains how modern technologies, equipment and possibilities can be used to promote improved communication skills, independent learning, and...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
42.99 €
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Virtual Reality, Augmented Reality and Artificial Intelligence in Special Education (PDF)“
Offering a wealth of practical tips, downloadable resources and ideas for the classroom, this practical text explains how modern technologies, equipment and possibilities can be used to promote improved communication skills, independent learning, and heightened self-esteem amongst students with SEND.
Autoren-Porträt von Ange Anderson
Ange Anderson is Headteacher of a Special school for pupils aged 2-11.
Bibliographische Angaben
- Autor: Ange Anderson
- 2019, 1. Auflage, 124 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429679742
- ISBN-13: 9780429679742
- Erscheinungsdatum: 20.03.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.24 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Virtual Reality, Augmented Reality and Artificial Intelligence in Special Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Virtual Reality, Augmented Reality and Artificial Intelligence in Special Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Virtual Reality, Augmented Reality and Artificial Intelligence in Special Education".
Kommentar verfassen