What Motivates Faculty to Teach in Distance Education? (PDF)
A Case Study and Meta-Literature Review
(Sprache: Englisch)
What Motivates Faculty to Teach in Distance Education? provides seminal data on what has been found to best motivate faculty to teach online. This information is critical to most universities because, in order to stay competitive, many will increase their...
Leider schon ausverkauft
eBook
49.99 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „What Motivates Faculty to Teach in Distance Education? (PDF)“
What Motivates Faculty to Teach in Distance Education? provides seminal data on what has been found to best motivate faculty to teach online. This information is critical to most universities because, in order to stay competitive, many will increase their online course offerings. Faculty will be needed to design and teach these programs.
Bibliographische Angaben
- Autor: Ruth Gannon-Cook
- 2010, 268 Seiten, Englisch
- Verlag: UPA
- ISBN-10: 0761853707
- ISBN-13: 9780761853701
- Erscheinungsdatum: 14.10.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.79 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "What Motivates Faculty to Teach in Distance Education?"
0 Gebrauchte Artikel zu „What Motivates Faculty to Teach in Distance Education?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "What Motivates Faculty to Teach in Distance Education?".
Kommentar verfassen