Why Public Schools? Whose Public Schools? (ePub)
What Early Communities Have To Tell Us
(Sprache: Englisch)
One of the most compelling issues in public education involves what it means for schools to be public. Are they public in funding or public in oversight and control? Are they public in the values they convey or in the standards they set? Are they public in...
Leider schon ausverkauft
eBook (ePub)
16.49 €
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Why Public Schools? Whose Public Schools? (ePub)“
One of the most compelling issues in public education involves what it means for schools to be public. Are they public in funding or public in oversight and control? Are they public in the values they convey or in the standards they set? Are they public in deciding curriculum or only in access to space? David Matthews probes these issues in 19th century Alabama in ways that no one else has attempted. And he provides lessons from the past that can inform the present and future.
Autoren-Porträt von David Mathews
David Mathews
Bibliographische Angaben
- Autor: David Mathews
- 2012, 232 Seiten, Englisch
- Verlag: University of Georgia Press
- ISBN-10: 1603062602
- ISBN-13: 9781603062602
- Erscheinungsdatum: 01.01.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.18 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Why Public Schools? Whose Public Schools?"
0 Gebrauchte Artikel zu „Why Public Schools? Whose Public Schools?“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Why Public Schools? Whose Public Schools?".
Kommentar verfassen