Women in Antiquity: New Assessments (PDF)
(Sprache: Englisch)
The study of gender in classical antiquity has undergone rapid and wide-ranging development in the past. The contributors reassess the role of women in diverse contexts and areas, such as archaic and classical Greek literature and cult, Roman imperial...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
49.99 €
24 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Women in Antiquity: New Assessments (PDF)“
The study of gender in classical antiquity has undergone rapid and wide-ranging development in the past. The contributors reassess the role of women in diverse contexts and areas, such as archaic and classical Greek literature and cult, Roman imperial politics, ancient medicine and early Christianity. Some offer detailed interpretations of topics which have been widely discussed since the 1960s whilst others highlight recent areas of research. This study reflects and expands on existing scholarly debates on the status and representation of women in the ancient world, focusing on methodology, and suggesting areas for future research and improvement.
Bibliographische Angaben
- 2002, 296 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Richard Hawley, Barbara Levick
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134828918
- ISBN-13: 9781134828913
- Erscheinungsdatum: 01.11.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 2.47 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Women in Antiquity: New Assessments"
0 Gebrauchte Artikel zu „Women in Antiquity: New Assessments“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Women in Antiquity: New Assessments".
Kommentar verfassen