Working with Academic Literacies / Perspectives on Writing (ePub)
Case Studies Towards Transformative Practice
(Sprache: Englisch)
The editors and contributors to this collection explore what it means to adopt an "academic literacies" approach in policy and pedagogy. Transformative practice is illustrated through case studies and critical commentaries from teacher-researchers working...
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
20.99 €
10 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Working with Academic Literacies / Perspectives on Writing (ePub)“
The editors and contributors to this collection explore what it means to adopt an "academic literacies" approach in policy and pedagogy. Transformative practice is illustrated through case studies and critical commentaries from teacher-researchers working in a range of higher education contexts-from undergraduate to postgraduate levels, across disciplines, and spanning geopolitical regions including Australia, Brazil, Canada, Cataluña, Finland, France, Ireland, Portugal, South Africa, the United Kingdom, and the United States.
Bibliographische Angaben
- 2015, 442 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Theresa Lillis, Kathy Harrington
- Verlag: Parlor Press, LLC
- ISBN-10: 1602357641
- ISBN-13: 9781602357648
- Erscheinungsdatum: 04.11.2015
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 11 MB
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Working with Academic Literacies / Perspectives on Writing"
0 Gebrauchte Artikel zu „Working with Academic Literacies / Perspectives on Writing“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Working with Academic Literacies / Perspectives on Writing".
Kommentar verfassen