Essentials of Consumer Behavior
An Applied Approach
(Sprache: Englisch)
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Buch (Kartoniert)
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Produktdetails
Produktinformationen zu „Essentials of Consumer Behavior “
Inhaltsverzeichnis zu „Essentials of Consumer Behavior “
Part 1: Fundamental Concepts in Consumer Behavior, 1. Introduction to Consumer Behavior, 2. Consumer Research Methods, 3. Why We Buy, 4. The Consumer's Journey, Part 2: How Consumers Create Meaning, 5. Memory and Priming, 6. Sensory Perception in a Consumption Context, 7. Sociocultural and Interpersonal Influences on Consumer Behavior, Part 3: Consumer Welfare, 8. Marginalized Consumers, 9. Children and Adolescents as Consumers, 10. Nonhuman Animals as Special Possessions, Part 4: Shifts in Technology and Consumer Values, 11. The Rise of Collaborative Consumption and the Sharing Economy
Bibliographische Angaben
- Autor: Debra L. Stephens
- 2023, 2. Auflage, 215 Seiten, mit farbigen Abbildungen, Maße: 15,8 x 22,9 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0367426862
- ISBN-13: 9780367426866
- Erscheinungsdatum: 01.03.2023
Sprache:
Englisch
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