Internationalisation and Mode Switching
Performance, Strategy and Timing
(Sprache: Englisch)
Managing an international operation is seen by many as one of the most challenging activities in an enterprise. Uwe Sachse offers substantial answers to the question of how companies behave after they have entered a particular foreign market. The results of...
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Produktinformationen zu „Internationalisation and Mode Switching “
Klappentext zu „Internationalisation and Mode Switching “
Managing an international operation is seen by many as one of the most challenging activities in an enterprise. Uwe Sachse offers substantial answers to the question of how companies behave after they have entered a particular foreign market. The results of the empirical study show that the mode switch is an important option for improving performance in foreign markets. Uwe Sachse shows that, over the duration of foreign business activity, companies pursue characteristic internationalisation pathways through their choice of mode.
Autoren-Porträt von Uwe Sachse
Uwe Sachse, Dipl.-Ing. und MBA, ist Unternehmensberater, Coach und Buchautor. Sein Beratungsschwerpunkt liegt in der strategischen Unternehmensentwicklung. In Seminaren und als Lehrbeauftragter gibt er seine über zehnjährige Industrieerfahrung weiter.
Bibliographische Angaben
- Autor: Uwe Sachse
- 2011, XXII, 418 Seiten, mit Abbildungen, Maße: 14,8 x 21 cm, Kartoniert (TB), Englisch
- Verlag: Gabler
- ISBN-10: 3834931306
- ISBN-13: 9783834931306
- Erscheinungsdatum: 15.11.2011
Sprache:
Englisch
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