The Geography of Competition

Firms, Prices, and Localization (Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
This book provides a comprehensive, up-to-date, and expert synthesis of location theory. What are the impacts of a firm's geographic location on the locations of customers, suppliers, and competitors in a market economy? How, when, and why does this result...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 19653369

Buch213.99
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 19653369

Buch213.99
In den Warenkorb
This book provides a comprehensive, up-to-date, and expert synthesis of location theory. What are the impacts of a firm's geographic location on the locations of customers, suppliers, and competitors in a market economy? How, when, and why does this result...

Kommentar zu "The Geography of Competition"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von John R. Miron

0 Gebrauchte Artikel zu „The Geography of Competition“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich