Value Creation of Firm-Established Brand Communities

(Sprache: Englisch)
 
 
Merken
Teilen
Merken
Teilen
 
 
Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community has on the brand loyalty and word-of-mouth communication of its members over time. He finds that establishing a firm-established brand community creates...
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 19247902

Buch84.99
In den Warenkorb
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich
lieferbar
versandkostenfrei

Bestellnummer: 19247902

Buch84.99
In den Warenkorb
Philipp Wiegandt empirically analyzes the effects the creation of a firm-established brand community has on the brand loyalty and word-of-mouth communication of its members over time. He finds that establishing a firm-established brand community creates...

Kommentar zu "Value Creation of Firm-Established Brand Communities"

Andere Kunden kauften auch

Mehr Bücher von Philipp Wiegandt

Weitere Empfehlungen zu „Value Creation of Firm-Established Brand Communities “

0 Gebrauchte Artikel zu „Value Creation of Firm-Established Brand Communities“

ZustandPreisPortoZahlungVerkäuferRating
  • Kauf auf Rechnung
  • Kostenlose Rücksendung
  • Ratenzahlung möglich