Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy / Routledge Research in Education (PDF)
Assembling Theory and Practice
(Sprache: Englisch)
By offering a posthuman approach to literacy research and pedagogy, Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy re-works the theory-practice divide in literacy education, while emphasizing the ways in which learning is an affective and embodied...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
59.99 €
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy / Routledge Research in Education (PDF)“
By offering a posthuman approach to literacy research and pedagogy, Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy re-works the theory-practice divide in literacy education, while emphasizing the ways in which learning is an affective and embodied process merging in a particular environment.
Autoren-Porträt
Kimberly Lenters is an associate professor of language and literacy education at the Werklund School of Education, University of Calgary, Canada.Mairi McDermott is an assistant professor of sociology of education at the Werklund School of Education, University of Calgary, Canada.
Bibliographische Angaben
- 2019, 1. Auflage, 246 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Kimberly Lenters, Mairi McDermott
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 0429650876
- ISBN-13: 9780429650871
- Erscheinungsdatum: 22.08.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.66 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy / Routledge Research in Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy / Routledge Research in Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Affect, Embodiment, and Place in Critical Literacy / Routledge Research in Education".
Kommentar verfassen