Brands (ePub)
Meaning and Value in Media Culture
(Sprache: Englisch)
Brands are now a dominant feature of everyday life. Drawing on rich empirical material, this book builds up a critical theory, arguing that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value.
sofort als Download lieferbar
eBook (ePub)
63.99 €
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Brands (ePub)“
Brands are now a dominant feature of everyday life. Drawing on rich empirical material, this book builds up a critical theory, arguing that brands have become an important tool for transforming everyday life into economic value.
Autoren-Porträt von Adam Arvidsson
Adam Arvidsson is Assistant Professor in the Department of Film and Media Studies, at the University of Copenhagan. His research examines the economic role of brands within the contemporary information economy.
Bibliographische Angaben
- Autor: Adam Arvidsson
- 2006, 176 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134277865
- ISBN-13: 9781134277865
- Erscheinungsdatum: 19.04.2006
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Größe: 0.20 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Brands"
0 Gebrauchte Artikel zu „Brands“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Brands".
Kommentar verfassen