Building Customer-brand Relationships (PDF)
(Sprache: Englisch)
Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view -...
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Produktinformationen zu „Building Customer-brand Relationships (PDF)“
Presents an approach to marketing communications in the 'push-pull' marketplace that combines traditional outbound communications with the inbound or 'pull' media of Internet, mobile communications, and social networks. This book takes a different view - that the marketer and the customer build the ongoing brand value together.
Autoren-Porträt von Don E. Schultz, Beth E. Barnes, Heidi F. Schultz, Marian Azzaro
Don E. Schultz, Beth E. Barnes, Heidi F. Schultz, Marian Azzaro
Bibliographische Angaben
- Autoren: Don E. Schultz , Beth E. Barnes , Heidi F. Schultz , Marian Azzaro
- 2015, 480 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317475615
- ISBN-13: 9781317475613
- Erscheinungsdatum: 28.01.2015
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eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 9.51 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
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