Business-to-Business (ePub)
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This is the first book to cover B2B from an international perspective, rather than the usual marketing perspective and introduces the topic by providing insights into how customers, suppliers, logistics, and additional stakeholders are mutually dependent.
The authors illustrate each chapter with case studies including Apple, Panasonic, Johnson & Johnson, Epson and Samsung, resulting in a book which will be vital reading for students of international management, international marketing, and strategic management.
Mario Glowik is Professor of International Strategic Management at the Berlin School of Economics and Law, Germany.
Sarah Maria Bruhs is Research Associate at The Free University of Berlin, Germany where she is obtaining her PhD in Management.
- Autoren: Mario Glowik , Sarah Maria Bruhs
- 2014, 314 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317807731
- ISBN-13: 9781317807735
- Erscheinungsdatum: 05.06.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 13 MB
- Mit Kopierschutz
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Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
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