Classroom Interactions and Social Learning (PDF)
From Theory to Practice
(Sprache: Englisch)
Today'sclassroom presents a wealth of opportunities for social interaction amongst pupils, leading to increased interest in teachers and researchers into the social nature of learning.While classroom interaction can be a valuable tool for learning, it does...
Leider schon ausverkauft
eBook
34.25 €
17 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Classroom Interactions and Social Learning (PDF)“
Today'sclassroom presents a wealth of opportunities for social interaction amongst pupils, leading to increased interest in teachers and researchers into the social nature of learning.While classroom interaction can be a valuable tool for learning, it does not necessarily lead to useful learning experiences. Through case studies, this book highlights the use of new analytical methodologies for studying the content and patterns of children's interactions and how these contribute to their construction of knowledge.Classroom Interaction and Social Learning will be of interest to students and in service teachers and researchers concerned with classroom discourse and learning.
Bibliographische Angaben
- Autoren: David Wray , Kristiina Kumpulainen
- 2001, 184 Seiten, Englisch
- ISBN-10: 0203451562
- ISBN-13: 9780203451564
- Erscheinungsdatum: 06.12.2001
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Classroom Interactions and Social Learning"
0 Gebrauchte Artikel zu „Classroom Interactions and Social Learning“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Classroom Interactions and Social Learning".
Kommentar verfassen