Classroom Research on Chinese as a Second Language (ePub)
This collection brings together a series of empirical studies on topics surrounding classrooms of Chinese as a second language (L2) by drawing on a range of theoretical frameworks, methodological strategies, and pedagogical perspectives.
25 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This collection brings together a series of empirical studies on topics surrounding classrooms of Chinese as a second language (L2) by drawing on a range of theoretical frameworks, methodological strategies, and pedagogical perspectives.
Fangyuan Yuan is a Professor in the Languages and Cultures Department at the United States Naval Academy, USA.
Shuai Li is an Associate Professor and Chinese Program Coordinator in the World Languages & Cultures Department at Georgia State University, USA.
- 2019, 1. Auflage, 302 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Fangyuan Yuan, Shuai Li
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351356488
- ISBN-13: 9781351356480
- Erscheinungsdatum: 24.04.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 8.28 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Classroom Research on Chinese as a Second Language".
Kommentar verfassen