Concepts of Indoctrination (International Library of the Philosophy of Education Volume 20) (ePub)
Philosophical Essays
(Sprache: Englisch)
Indoctrination is an important concept in educational philosophy. It bears on many areas of study, including ethics, epistemology and philosophy of science, and opens up new paths of investigation into such questions as classroom method and the rights of...
Leider schon ausverkauft
eBook
77.35 €
38 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Concepts of Indoctrination (International Library of the Philosophy of Education Volume 20) (ePub)“
Indoctrination is an important concept in educational philosophy. It bears on many areas of study, including ethics, epistemology and philosophy of science, and opens up new paths of investigation into such questions as classroom method and the rights of parents and their children. This volume combines both American and English interpretations of a crucial idea in the philosophy of education and helps bridge the gap between the teaching of the subject in the USA and the UK.
Bibliographische Angaben
- 2009, Englisch
- Herausgegeben: Ivan A. Snook
- ISBN-10: 0203861035
- ISBN-13: 9780203861035
- Erscheinungsdatum: 09.12.2009
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Concepts of Indoctrination (International Library of the Philosophy of Education Volume 20)"
0 Gebrauchte Artikel zu „Concepts of Indoctrination (International Library of the Philosophy of Education Volume 20)“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Concepts of Indoctrination (International Library of the Philosophy of Education Volume 20)".
Kommentar verfassen