Decoding Coca-Cola (ePub)
This collection of essays delves into the Coke brand to identify and decode the DNA of this iconic brand. Unlike other accounts, these essays adopt a global approach to understand this global brand.
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This collection of essays delves into the Coke brand to identify and decode the DNA of this iconic brand. Unlike other accounts, these essays adopt a global approach to understand this global brand.
Linda Brennan is a Professor of Advertising in the School of Media and Communication at RMIT University in Melbourne, Australia. Her research interests are the use and abuse of advertising and social marketing for social change.
Susie Khamis is Senior Lecturer in Public Communication at School of Communication at the University of Technology Sydney, Australia. Her research areas are branding, representations of cultural diversity, and consumer cultures.
- 2020, 250 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Robert Crawford, Linda Brennan, Susie Khamis
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1351024000
- ISBN-13: 9781351024006
- Erscheinungsdatum: 07.12.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 2.06 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Decoding Coca-Cola".
Kommentar verfassen