Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge (ePub)
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This edited collection focusses upon the need to extend current understanding of the relationships between content knowledge and pedagogy. The authors engage with the drive to both understand, and to develop, content knowledge, and provide multiple tools to understand the interplay between content knowledge, pedagogic content knowledge and classroom practices.
Marissa Rollnick is Chair of Science Education in the Marang Centre for Science and Mathematics Education, University of the Witwatersrand, Johannesburg, South Africa.
John Loughran is Foundation Chair in Curriculum and Pedagogy, and Dean of the Faculty of Education, Monash University, Melbourne, Australia.
Mike Askew is Foundation Chair of Primary Education at Monash University, Melbourne, Australia.
- 2014, 236 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Hamsa Venkat, Marissa Rollnick, John Loughran, Mike Askew
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134683715
- ISBN-13: 9781134683710
- Erscheinungsdatum: 09.05.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 3 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Exploring Mathematics and Science Teachers' Knowledge".
Kommentar verfassen