Family Cultural Capital and Student Achievement / SpringerBriefs in Education (PDF)
29 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book focuses on the relationship between cultural capital and student achievement. It fills the gap in the literature on large-scale quantitative studies of the effects of cultural capital. In particular, the review of empirical evidence presented, especially that from studies analyzing large-scale, international data from the Programme for International Student Assessment (PISA), makes a substantial contribution to the literature. This review addresses the knowledge gap on reviews investigating the effects of different forms of cultural capital on student achievement as compared to the more established evidence base in the related field of socioeconomic status.
- Autor: Cheng Yong Tan
- 2020, 1st ed. 2020, 78 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 9811544913
- ISBN-13: 9789811544910
- Erscheinungsdatum: 09.04.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.48 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Family Cultural Capital and Student Achievement / SpringerBriefs in Education".
Kommentar verfassen