From Texting to Teaching (PDF)
Grammar Instruction in a Digital Age
(Sprache: Englisch)
Don't blame technology for poor student grammar; instead, use technology intentionally to reach students and actually improve their writing!
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
33.49 €
16 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „From Texting to Teaching (PDF)“
Don't blame technology for poor student grammar; instead, use technology intentionally to reach students and actually improve their writing!
Autoren-Porträt von Jeremy Hyler, Troy Hicks
Jeremy Hyler is a middle school English teacher and a teacher consultant for the Chippewa River Writing Project, a satellite site of the National Writing Project. He is co-author with Troy Hicks on Create, Compose, Connect: Reading, Writing, and Learning with Digital Tools (Routledge, 2014).Troy Hicks is a Professor of English and education at Central Michigan University, and Director of the Chippewa River Writing Project. He has authored or co-authored nine books, and over 30 journal articles and book chapters for teachers and other educators.
Bibliographische Angaben
- Autoren: Jeremy Hyler , Troy Hicks
- 2017, 152 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1317363299
- ISBN-13: 9781317363293
- Erscheinungsdatum: 08.05.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.62 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "From Texting to Teaching"
0 Gebrauchte Artikel zu „From Texting to Teaching“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "From Texting to Teaching".
Kommentar verfassen