Fundamentals of Shooter Game Design (ePub)
1 DeutschlandCard Punkt sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
You understand the basic concepts of game design: gameplay, user interfaces, core mechanics, character design, and storytelling. Now you want to know how to apply them to the shooter games genre. This focused guides gives you exactly what you need. It walks you through the process of designing for the shooter game genre and shows you how to use the right techniques to create fun and challenging experiences for your players.
- Autor: Ernest Adams
- 2014, 1. Auflage, 368 Seiten, Englisch
- Verlag: Pearson ITP
- ISBN-10: 0133811050
- ISBN-13: 9780133811056
- Erscheinungsdatum: 17.12.2014
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Fundamentals of Shooter Game Design".
Kommentar verfassen