Gender and Physical Education (PDF)
Contemporary Issues and Future Directions
(Sprache: Englisch)
Research by sports historians and sociologists show that many of the games and sports continuing to be part of the PE curriculum were created to promote and maintain dominant forms of femininity and masculinity. This book offers a critical and comprehensive...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
63.99 €
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Gender and Physical Education (PDF)“
Research by sports historians and sociologists show that many of the games and sports continuing to be part of the PE curriculum were created to promote and maintain dominant forms of femininity and masculinity. This book offers a critical and comprehensive commentary on issues relating to gender in PE and teacher education and challenges our understandings of gender, equity and identity in PE. Presenting a wealth of original research it delivers a comprehensive overview of the progress and shortcomings of contemporary policies and practice in PE as they relate to gender, and reflects on the similarities and differences between developments in the UK, US and Australia.
Bibliographische Angaben
- 2002, 242 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Dawn Penney
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1134563337
- ISBN-13: 9781134563333
- Erscheinungsdatum: 01.11.2002
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.01 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Gender and Physical Education"
0 Gebrauchte Artikel zu „Gender and Physical Education“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Gender and Physical Education".
Kommentar verfassen