Media and Nation Building in Twentieth-Century India (PDF)
This book profiles twentieth-century India through the life and times of Ramananda Chatterjee - journalist, influencer, nationalist. Through a reconstruction of his history, the book highlights the oft-forgotten role of media in the making of the idea of India.
21 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
This book profiles twentieth-century India through the life and times of Ramananda Chatterjee - journalist, influencer, nationalist. Through a reconstruction of his history, the book highlights the oft-forgotten role of media in the making of the idea of India.
- Autor: Kalyan Chatterjee
- 2019, 1. Auflage, 154 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000699404
- ISBN-13: 9781000699401
- Erscheinungsdatum: 09.09.2019
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.22 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Media and Nation Building in Twentieth-Century India".
Kommentar verfassen