Models for Uncertainty in Educational Testing / Springer Series in Statistics (PDF)
(Sprache: Englisch)
A theme running through this book is that of making inference about sources of variation or uncertainty, and the author shows how information about these sources can be used for improved estimation of certain elementary quantities. Amongst the topics...
sofort als Download lieferbar
eBook (pdf)
53.49 €
26 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Models for Uncertainty in Educational Testing / Springer Series in Statistics (PDF)“
A theme running through this book is that of making inference about sources of variation or uncertainty, and the author shows how information about these sources can be used for improved estimation of certain elementary quantities. Amongst the topics covered are: essay rating, summarizing item-level properties, equating of tests, small-area estimation, and incomplete longitudinal studies. Throughout, examples are given using real data sets which exemplify these applications.
Bibliographische Angaben
- Autor: Nicholas T. Longford
- 2012, 1995, 285 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer, New York
- ISBN-10: 146138463X
- ISBN-13: 9781461384632
- Erscheinungsdatum: 06.12.2012
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 40 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "Models for Uncertainty in Educational Testing / Springer Series in Statistics"
0 Gebrauchte Artikel zu „Models for Uncertainty in Educational Testing / Springer Series in Statistics“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Models for Uncertainty in Educational Testing / Springer Series in Statistics".
Kommentar verfassen