New Perspectives on Learning and Instruction: Use of Representations in Reasoning and Problem Solving (ePub)
Analysis and Improvement
(Sprache: Englisch)
Use of Representations in Reasoning and Problem Solving brings together contributions from leading international researchers in from educational psychology, cognitive science and related fields, to document the role which representations play in our understanding, learning and communication.
Leider schon ausverkauft
eBook
93.93 €
46 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „New Perspectives on Learning and Instruction: Use of Representations in Reasoning and Problem Solving (ePub)“
Use of Representations in Reasoning and Problem Solving brings together contributions from leading international researchers in from educational psychology, cognitive science and related fields, to document the role which representations play in our understanding, learning and communication.
Bibliographische Angaben
- 2010, Englisch
- Herausgegeben: Ton de Jong, Lieven Verschaffel, Jan Elen, Erik de Corte
- ISBN-10: 0203847822
- ISBN-13: 9780203847824
- Erscheinungsdatum: 29.07.2010
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: ePub
- Mit Kopierschutz
Sprache:
Englisch
Kopierschutz
Dieses eBook können Sie uneingeschränkt auf allen Geräten der tolino Familie lesen. Zum Lesen auf sonstigen eReadern und am PC benötigen Sie eine Adobe ID.
Kommentar zu "New Perspectives on Learning and Instruction: Use of Representations in Reasoning and Problem Solving"
0 Gebrauchte Artikel zu „New Perspectives on Learning and Instruction: Use of Representations in Reasoning and Problem Solving“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "New Perspectives on Learning and Instruction: Use of Representations in Reasoning and Problem Solving".
Kommentar verfassen