Problematizing Public Pedagogy (PDF)
Bringing a multifaceted set of critical lenses to the genre of public pedagogy inquiry, this volume provides a theoretical, methodological, ethical, and practical ground for exploring these forms of education and adds nuance to the broader field of education research overall.
32 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Bringing a multifaceted set of critical lenses to the genre of public pedagogy inquiry, this volume provides a theoretical, methodological, ethical, and practical ground for exploring these forms of education and adds nuance to the broader field of education research overall.
Jennifer A. Sandlin is Associate Professor in the Justice and Social Inquiry Program within the School of Social Transformation at Arizona State University, USA.
Michael P. O'Malley is Associate Professor of Educational and Community Leadership and Director of the Ph.D. in Education-School Improvement Program at Texas State University, USA.
- 2013, 236 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Jake Burdick, Jennifer A. Sandlin, Michael P. O'Malley
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1136285164
- ISBN-13: 9781136285165
- Erscheinungsdatum: 08.10.2013
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 3.01 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Problematizing Public Pedagogy".
Kommentar verfassen