Reframing Science Teaching and Learning (PDF)
28 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Proposing a conceptual reframing of the roles of teachers and students in formal and informal science learning settings, this book provides concrete, actionable suggestions in both elementary and secondary learning sites of how students, supported by the actions of educators, take on new roles, shifting from passive recipients of information to active participants in conceptual, social, epistemic and material features of science work.
- 2017, 198 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: David Stroupe
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 131727282X
- ISBN-13: 9781317272823
- Erscheinungsdatum: 03.02.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 6.11 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Reframing Science Teaching and Learning".
Kommentar verfassen