Teaching Mathematics in Multilingual Classrooms / Mathematics Education Library Bd.26 (PDF)
The author captures three inter-related dilemmas that lie at the heart of teaching mathematics in multilingual classrooms: code-switching, mediation, and transparency. She provides a sharp analysis and strong theoretical grounding, pulling together...
48 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The author captures three inter-related dilemmas that lie at the heart of teaching mathematics in multilingual classrooms: code-switching, mediation, and transparency. She provides a sharp analysis and strong theoretical grounding, pulling together research related to the relationship between language and mathematics, communicating mathematics, and mathematics in bi-/multilingual settings and offers a direct challenge to dominant research on communication in mathematics classrooms.
- Autor: J. B. Adler
- 2005, 2001, 172 Seiten, Englisch
- Verlag: Springer Netherlands
- ISBN-10: 0306472295
- ISBN-13: 9780306472299
- Erscheinungsdatum: 21.12.2005
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 1.53 MB
- Mit Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Teaching Mathematics in Multilingual Classrooms / Mathematics Education Library Bd.26".
Kommentar verfassen