The Balancing Act: An Evidence-Based Approach to Teaching Phonics, Reading and Writing (PDF)
12 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Dominic Wyse and Charlotte Hacking present a ground-breaking account of teaching phonics, reading and writing. Created from a landmark study, new research, new theory, and cutting-edge teacher professional development, this balanced approach to teaching seeks to improve all children's learning, and therefore life chances.
Charlotte Hacking is Director of Learning and Programmes at the Centre for Literacy in Primary Education (CLPE), UK.
- Autoren: Dominic Wyse , Charlotte Hacking
- 2024, 1. Auflage, 294 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1040045413
- ISBN-13: 9781040045411
- Erscheinungsdatum: 20.06.2024
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: PDF
- Größe: 38 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Balancing Act: An Evidence-Based Approach to Teaching Phonics, Reading and Writing".
Kommentar verfassen