The Psychology of Advertising (ePub)
The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.
31 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.
Wolfgang Stroebe
, Professor Emeritus of Utrecht University, is now Visiting Professor at the University of Groningen, the Netherlands. He has (co-)authored numerous books and scientific articles on social and health psychology.
- Autoren: Bob M. Fennis , Wolfgang Stroebe
- 2020, 3. Auflage, 478 Seiten, Englisch
- Verlag: Taylor & Francis
- ISBN-10: 1000180387
- ISBN-13: 9781000180381
- Erscheinungsdatum: 07.10.2020
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
- Dateiformat: ePub
- Größe: 12 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "The Psychology of Advertising".
Kommentar verfassen