Bilingual Learners and Social Equity / Educational Linguistics Bd.33 (PDF)
Critical Approaches to Systemic Functional Linguistics
(Sprache: Englisch)
This volume explores how educators conceptualized and implemented critical approaches to systemic functional linguistics that support bilingual students in appropriating and challenging dominant knowledge domains in K-16 contexts. The researchers exhibit a...
sofort als Download lieferbar
Printausgabe 171.19 €
eBook (pdf) -6%
160.49 €
80 DeutschlandCard Punkte sammeln
- Lastschrift, Kreditkarte, Paypal, Rechnung
- Kostenloser tolino webreader
Produktdetails
Produktinformationen zu „Bilingual Learners and Social Equity / Educational Linguistics Bd.33 (PDF)“
This volume explores how educators conceptualized and implemented critical approaches to systemic functional linguistics that support bilingual students in appropriating and challenging dominant knowledge domains in K-16 contexts. The researchers exhibit a shared commitment to enacting a culturally sustaining SFL praxis that validates multilingual meaning making, pushes against social inequity, and fosters creative re-mixing of available semiotic resources. It should prove a valuable resource for students, teachers and researchers interested in applied linguistics, education and critical theory.
Bibliographische Angaben
- 2017, 1st ed. 2018, 254 Seiten, Englisch
- Herausgegeben: Ruth Harman
- Verlag: Springer-Verlag GmbH
- ISBN-10: 331960953X
- ISBN-13: 9783319609539
- Erscheinungsdatum: 13.08.2017
Abhängig von Bildschirmgröße und eingestellter Schriftgröße kann die Seitenzahl auf Ihrem Lesegerät variieren.
eBook Informationen
- Dateiformat: PDF
- Größe: 4.38 MB
- Ohne Kopierschutz
- Vorlesefunktion
Sprache:
Englisch
Kommentar zu "Bilingual Learners and Social Equity / Educational Linguistics Bd.33"
0 Gebrauchte Artikel zu „Bilingual Learners and Social Equity / Educational Linguistics Bd.33“
Zustand | Preis | Porto | Zahlung | Verkäufer | Rating |
---|
Schreiben Sie einen Kommentar zu "Bilingual Learners and Social Equity / Educational Linguistics Bd.33".
Kommentar verfassen