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Social Media Marketing: The Importance of Web 2.0 and its Influence on the US Presidential Elections 2012
Carina Förg
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Collaborate with Influencers in Your Market and Profit (Real Fast Results, #40) / Real Fast Results
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Word-of-Mouth Marketing on Social Media. Influence on Buying Decisions, Evolution and Recommendations for Companies
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Einsatz von Celebrity Influencern im Social Media Marketing
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Digital Influence / Progress in Mathematics
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Gender Commerce. Past development and new technologies in online marketing to influence customers' buying behavior
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Klein gegen Groß. Glaubwürdigkeit von Micro- vs. Macro-Influencern
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Wie wichtig ist ein authentisches Auftreten für den Erfolg eines Influencers auf Instagram?
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Wie Social Media Influencer dem Leitfaden der Echtheit folgen. Am Beispiel "luiseliebt"
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Verbeamtete Polizisten auf Social Media. Rechtliche Grenzen ihrer Influencer-Aktivitäten
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The Influencer Code
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The Ten Commandments for Blogger and Profit
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Le Marketing mobile / Marketing/Communication
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The Challenger Customer
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WORLD WAR 3 - Our Future? 2022-2023 / Anonymous Truth Leaks
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Der neue Corporate Influencer
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Glaubwürdigkeit von Influencern. Der Einfluss der Merkmale von Influencern und Followern
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Das Geschäftsmodell von Social Media Influencern
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